МДПУ репозиторій

Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих

Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). с. 60-68. ISSN 2227-2844

[img] Text
vlup_2012_15(2)__10.pdf

Скачати (160kB)

Резюме

У публікації зроблена спроба сформувати цілісне уявлення про значення комп’ютерних онтологій, процес їх розробки та потенціал при побудові відкритих освітніх систем дорослих. Показано, що комп’ютерні онтології є ефективним засобом забезпечення семантичної інтерпорабельності відкритих освітніх систем дорослих. Ключові слова: відкрита освітня система, програмний агент, веб-сервіс, агентний онтологічний підхід, комп’ютерна онтологія.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 14 Лист 2016 12:55
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/778

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу