Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). с. 60-68. ISSN 2227-2844
Text
vlup_2012_15(2)__10.pdf Скачати (160kB) |
Резюме
У публікації зроблена спроба сформувати цілісне уявлення про значення комп’ютерних онтологій, процес їх розробки та потенціал при побудові відкритих освітніх систем дорослих. Показано, що комп’ютерні онтології є ефективним засобом забезпечення семантичної інтерпорабельності відкритих освітніх систем дорослих. Ключові слова: відкрита освітня система, програмний агент, веб-сервіс, агентний онтологічний підхід, комп’ютерна онтологія.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 14 Лист 2016 12:55 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/778 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |