Прийма, Сергій (2007) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. ст, 1 (16). pp. 190-198.
Priyma_st.pdf
Download (130kB)
Abstract
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження
компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Users 42 not found. |
| Date Deposited: | 14 Nov 2016 06:41 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/776 |




