МДПУ репозиторій

Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології

Прийма, Сергій (2003) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. пр. (6). с. 67-76.

[img] Text
8.pdf

Скачати (184kB)

Резюме

Реформування системи освіти України, зміна національної освітньої парадигми, що спрямовані на формування та розвиток соціально-активної, творчої особистості, вимагають впровадження нових концепцій навчання, пошуку шляхів вдосконалення педагогічного процесу. Головний стратегічний напрямок розвитку вітчизняної освіти, як середньої, так і вищої, передбачає переосмислення не тільки змісту, але й методів, організаційних форм, всього стилю навчання. Криза освіти, пов'язана з протиріччям між об'ємом матеріалу, часом, виділеним на його вивчення, та вимогами до рівня кваліфікації майбутнього спеціаліста (в інформатиці ця проблема постає особливо актуально), призводить до необхідності зміни традиційного навчання новим, що грунтувалося б на відмові від стандартно-стереотипного, шаблонного мислення та орієнтувалося б на підготовку здатної до швидкої адаптації в сучасних умовах динамічної зміни суспільства творчої особистості. Саме таким і є розвивальне навчання, головна мета якого полягає в розвитку особистості як найвищої цінності суспільства, розвитку її розумових здібностей, формуванні громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагаченні на цій основі інтелектуального, творчого потенціалу українського народу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 21 Лист 2016 07:17
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/773

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу