МДПУ репозиторій

Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа стратегії удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодшого школяра

Шевченко, Ю. М. (2019) Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа стратегії удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодшого школяра. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. (53). с. 60-65. ISSN 2412-1142

[img] Text
культурологічний підхід.pdf

Скачати (3MB)

Резюме

У статті представлено аналіз культурологічного підходу як теоретико-методологічної основи стратегії удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодшого школяра. Проаналізовано роботи ряду дослідників з загальних питань реалізації культурологічного підходу для педагогічної теорії та практики, що підтверджують необхідність врахування культурологічного підходу для розробки основних положень удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку особистості. Акцентується увага на тому, що культурологічний підхід щодо проблем удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку особистості надає можливість подолати суперечність між духовним і матеріальним та орієнтує майбутніх учителів у напрямку духовно-моральних цінностей полікультурного суспільства, надає можливість оволодіти майбутнім вчителям знаннями про ставлення представників різних культур до розвитку особистості у всій її унікальності, практичними вміннями, що необхідні для здійснення цього процесу. Визначається, що культурологічний підхід дає культурологічне пояснення, що є достатньо складним, адже саме містить у собі такі підходи, як історичний, психологічний, соціологічний, системний. Доведено, що культурологічний підхід для формування готовності майбутніх учителів до духовно-морального розвитку молодших школярів є одним із ключових, тому як дозволяє сформувати напрями у процесі удосконалення готовності майбутніх учителів з позицій гуманітаризації освітнього процесу, сприяє розвитку потенціалу майбутніх учителів, що необхідне для зростання капіталу культури у суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 11 Жов 2019 12:28
Останні зміни: 25 Трав 2021 11:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7723

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу