МДПУ репозиторій

Аналіз педагогічних умов формування правового виховання підлітків у процесі роботи громадських об’єднань

Дем`яненко, А. М. (2019) Аналіз педагогічних умов формування правового виховання підлітків у процесі роботи громадських об’єднань. Інноваційна педагогіка, 1 (15). с. 163-165. ISSN 2663-6085

[img] Text
35.pdf

Скачати (146kB)

Резюме

У статті розглянуто проблему правового виховання підлітків. Проведено аналіз педа- гогічних умов для формування правової сві- домості підлітків. Досліджується питання наукової проблеми, а саме сутність право- вого виховання підлітків у процесі виховної роботи громадського об’єднання. Здійснено аналіз теоретичних робіт вітчизняних і зарубіжних експертів щодо формування пра- вової свідомості підлітків. Проаналізовано теоретико-методологічні аспекти наукової проблеми педагогічних умов формування правосвідомості в підлітків. Відображено процес роботи громадського об’єднання з підлітками. Визначено пріоритетність цього питання в модернізації системи сучас- ної політики України. Одним зі структур- них елементів права є правосвідомість, яку можна визначити як систему знань, оцінок та ідей, що виражають ставлення людей до позитивного й ідеального права. Оскільки правосвідомість є частиною здатності до морального судження, її зачатки властиві людині із самого народження. Це варто розу- міти так, що людина здатна інтуїтивно розмежовувати добро і зло, законне і про- тизаконне, справедливе й несправедливе. Однак однієї інтуїції недостатньо. Розви- нена правова свідомість має складну струк- туру й формується частково за допомогою вольових зусиль індивіда, але більшою мірою завдяки зовнішньому впливу під час соціаліза- ції. Визначено, що виховання підлітків і фор- мування їхньої правової свідомості в процесі роботи громадського об’єднання передба- чає вивчення законів, підвищення їхньої пра- вової обізнаності, систематичну звітність про поточні питання права, оскільки правові знання є основою, на якій формується пра- восвідомість. Вони допомагають підліткам співвідносити свої вчинки та поведінку своїх товаришів не лише з відомими моральними нормами, а й із вимогами законів, виправ- ляти, змінювати це в правильному напрямі. Значна частина підлітків, хоча вони не зна- ють конкретних правових норм, не вчиняє правопорушень. Регулятором їхньої пове- дінки є дотримання моральних норм і звичаїв.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
H Суспільні науки > HV Соціальна патологія. Соціальний та громадський добробут
K Право > K Право (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 10 Жов 2019 13:18
Останні зміни: 10 Жов 2019 13:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7716

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу