МДПУ репозиторій

Діалогічна культура майбутніх учителів: спроба філософського підсилення

Троїцька, Олена (2016) Діалогічна культура майбутніх учителів: спроба філософського підсилення. Versus (8). с. 77-81. ISSN 2310-4562

[img] Text
15.pdf

Скачати (798kB)

Резюме

Підтверджено актуальність розроблення діалогічних стратегій в освіті, зокрема в контексті розвитку педагогічної культури. Продовжено традицію висвітлення філософського обґрунтування необхідності діалогізації освіти й культури, повноцінного культурного зростання особистості, сутність якого відрефлексовано й доповнено діалогічними компонентами. Потенціал і можливості філософії експліковано як методологічний, теоретичний і практичний супровід: філософське осмислення автентичного й консенсуального підходу до комунікації, до предметного вивчення світу, до суб’єкт-суб’єктних відносин у професійній підготовці, які зростають до суб’єкт-суб’єктно-об’єктних відносин; філософія здатна допомогти особистості поєднати внутрішню й зовнішню культуру, подолати смислові розбіжності гуманітарних наук і діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 10 Лист 2016 13:50
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/771

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу