Троїцька, Олена (2016) Діалогічна культура майбутніх учителів: спроба філософського підсилення. Versus (8). с. 77-81. ISSN 2310-4562
Text
15.pdf Скачати (798kB) |
Резюме
Підтверджено актуальність розроблення діалогічних стратегій в освіті, зокрема в контексті розвитку педагогічної культури. Продовжено традицію висвітлення філософського обґрунтування необхідності діалогізації освіти й культури, повноцінного культурного зростання особистості, сутність якого відрефлексовано й доповнено діалогічними компонентами. Потенціал і можливості філософії експліковано як методологічний, теоретичний і практичний супровід: філософське осмислення автентичного й консенсуального підходу до комунікації, до предметного вивчення світу, до суб’єкт-суб’єктних відносин у професійній підготовці, які зростають до суб’єкт-суб’єктно-об’єктних відносин; філософія здатна допомогти особистості поєднати внутрішню й зовнішню культуру, подолати смислові розбіжності гуманітарних наук і діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 10 Лист 2016 13:50 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/771 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |