МДПУ репозиторій

Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності в контексті гармонізації українського освітнього простору

Афанасьєва, Л. В. та Глебова, Н. І. (2014) Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності в контексті гармонізації українського освітнього простору. Українознавчий альманах (16). с. 79-85. ISSN 2520-2626

[img] Text
Ukralm_2014_16_18.pdf

Скачати (446kB)

Резюме

За сучасних умов розбудови в Україні соціально-правової держави та громадянського суспільства дедалі важливішого значення набуває світоглядне, філософсько-аксіологічне осмислення освіти як однієї з найбільш значущих людських цінностей, місця та ролі світоглядного потенціалу освіти як чинника соціальності людини у системі цінностей сталого соціального розвитку, на який зорієнтовані трансформаційні процеси у нашій країні. Здійснений автором у світоглядно-методологічному аспекті соціально-філософський аналіз сутності та аксіологічного потенціалу української освіти, як важливого соціокультурного феномена, дозволить виявити ряд особливостей перебігів сучасних освітніх процесів визначити своєрідність і значення освітніх парадигм, світоглядно-методологічних засад та особливостей їх зміни в контексті глобалізаційних змін.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра соціології
Дата внесення: 08 Жов 2019 06:27
Останні зміни: 29 Січ 2021 17:27
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7595

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу