Афанасьєва, Л. В. та Глебова, Н. І. (2014) Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності в контексті гармонізації українського освітнього простору. Українознавчий альманах (16). с. 79-85. ISSN 2520-2626
Text
Ukralm_2014_16_18.pdf Скачати (446kB) |
Резюме
За сучасних умов розбудови в Україні соціально-правової держави та громадянського суспільства дедалі важливішого значення набуває світоглядне, філософсько-аксіологічне осмислення освіти як однієї з найбільш значущих людських цінностей, місця та ролі світоглядного потенціалу освіти як чинника соціальності людини у системі цінностей сталого соціального розвитку, на який зорієнтовані трансформаційні процеси у нашій країні. Здійснений автором у світоглядно-методологічному аспекті соціально-філософський аналіз сутності та аксіологічного потенціалу української освіти, як важливого соціокультурного феномена, дозволить виявити ряд особливостей перебігів сучасних освітніх процесів визначити своєрідність і значення освітніх парадигм, світоглядно-методологічних засад та особливостей їх зміни в контексті глобалізаційних змін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра соціології |
Дата внесення: | 08 Жов 2019 06:27 |
Останні зміни: | 29 Січ 2021 17:27 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7595 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |