Зайченко, Н. І. (2017) Концепт “соціальне виховання” в іспанському педагогічному дискурсі. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 79. с. 13-17. ISSN 2413-1865
Text
znppn_2017_79(3)__4.pdf Скачати (200kB) |
Резюме
У статті порушено проблему зміни змісту і значення концепту «соціальне виховання» в іспанському педагогічному дискурсі 1890-1910-х pp. Розкрито погляди окремих іспанських педагогів на смисл і значення соціального виховання в суспільстві. Показано, що концепт «соціальне виховання» в цей історичний період наповнився новими змістовими параметрами, наприклад, його розумінням як виховання суспільної солідарності й колективного духу. З’ясовано, що нова тенденція до інтерпретування концепту «соціальне виховання» була пов’язана зі становленням й оформленням оригінального наукового напряму - соціальної педагогіки в Іспанії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Вер 2019 08:46 |
Останні зміни: | 15 Жов 2020 10:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7323 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |