MDPU Repository

Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією

Журавльова, Л. С. (2018) Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією. Педагогічний процес: теорія і практика. Серія: Педагогіка (1-2). pp. 108-115. ISSN 2078-1687 (PRINT)

[img] Text
Проблеми.pdf

Download (207kB)

Abstract

На науково-теоретичному рівні проаналізовано єдність мови й мислення в мовленнєвій ді-яльності дитини молодшого шкільного віку з дисграфією. Розкрито співвідношення мови й мислення в історико-педагогічній ретроспективі й акцентовано увагу на тому, що досліджен-ня співвідношення мови й мислення мислителями різних епох і країн дало змогу виокремити низку провідних тенденцій у цьому питанні. Проаналізовано зміст основних понять щодо спів-відношення мови й мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на взаємозв’язку мови й мислення як важливих атрибутах інтелектуального розвитку молодшого школяра з дисграфі-єю, що поєднують у собі соціальні й біологічні чинники.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: А.А. Солонська
Date Deposited: 25 Sep 2019 13:31
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7021

Actions (login required)

View Item View Item