МДПУ репозиторій

Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією

Журавльова, Л. С. (2018) Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією. Педагогічний процес: теорія і практика. Серія: Педагогіка (1-2). с. 108-115. ISSN 2078-1687 (PRINT)

[img] Text
Проблеми.pdf

Скачати (207kB)

Резюме

На науково-теоретичному рівні проаналізовано єдність мови й мислення в мовленнєвій ді-яльності дитини молодшого шкільного віку з дисграфією. Розкрито співвідношення мови й мислення в історико-педагогічній ретроспективі й акцентовано увагу на тому, що досліджен-ня співвідношення мови й мислення мислителями різних епох і країн дало змогу виокремити низку провідних тенденцій у цьому питанні. Проаналізовано зміст основних понять щодо спів-відношення мови й мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на взаємозв’язку мови й мислення як важливих атрибутах інтелектуального розвитку молодшого школяра з дисграфі-єю, що поєднують у собі соціальні й біологічні чинники.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 25 Вер 2019 13:31
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7021

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу