Журавльова, Л. С. (2018) Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією. Педагогічний процес: теорія і практика. Серія: Педагогіка (1-2). с. 108-115. ISSN 2078-1687 (PRINT)
Text
Проблеми.pdf Скачати (207kB) |
Резюме
На науково-теоретичному рівні проаналізовано єдність мови й мислення в мовленнєвій ді-яльності дитини молодшого шкільного віку з дисграфією. Розкрито співвідношення мови й мислення в історико-педагогічній ретроспективі й акцентовано увагу на тому, що досліджен-ня співвідношення мови й мислення мислителями різних епох і країн дало змогу виокремити низку провідних тенденцій у цьому питанні. Проаналізовано зміст основних понять щодо спів-відношення мови й мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на взаємозв’язку мови й мислення як важливих атрибутах інтелектуального розвитку молодшого школяра з дисграфі-єю, що поєднують у собі соціальні й біологічні чинники.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 25 Вер 2019 13:31 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7021 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |