МДПУ репозиторій

Підходи до інклюзивної освіти в Польщі та Україні

Прокоф’єва, О. О. та Алхіменко, О. І. (2014) Підходи до інклюзивної освіти в Польщі та Україні. Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи (практика, дослідження, методо-логія) : матеріали методологічного web-семінару, 144. с. 108-110.

[img] Text
Збірник Алх-страницы-1-2,6,108-110.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища, в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними. Згідно з Концепцією розвитку інклюзивної освіти, інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: О.О. Прокоф'єва
Дата внесення: 23 Вер 2019 12:07
Останні зміни: 08 Жов 2021 14:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6963

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу