МДПУ репозиторій

Педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики

Соболь, Наталія (2015) Педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 371-377. ISSN 2219-5203

[img] Text
64.pdf

Скачати (623kB)

Резюме

У статті розкрито зміст підготовки кваліфікованих спеціалістів у сфері мистецької освіти. Виявлено сутність поняття «художньо-творча толерантність», окреслено значення цього феномена в контексті особистісного й професійного становлення майбутнього вчителя музики. Визначено та обґрунтовано основні педагогічні принципи формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки, а саме інструментально-виконавської. Підкреслено роль принципів рефлексивності, фасилітації, діалогічності, активності та художньо-творчої індивідуалізації як основних чинників успішного впровадження ідей толерантності в контексті художньо-творчої взаємодії студентів з мистецтвом.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 04 Лют 2016 14:49
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/69

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу