Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. (2018) Розвиток науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців педагогічної освіти. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ.конф.. с. 23-31.
Text
Розвиток науково-дослідницької компетентності майбутніх.pdf Скачати (292kB) |
Резюме
В статті обгрунтовується науково-дослідницька компетентність майбутніх фахівців педагогічної освіти як складова професійної компетентності. З’ясовано, що науково-дослідницька компетентність майбутніх фахівців педагогічної освіти набуває особливої актуальності нині, оскільки забезпечення реформування нової української школи можливе за наявності фахівців, які вибудовують свою роботу на принципах науковості, творчості й креативності. Встановлено, що науково-дослідницька компетентність полягає у здатності виявляти, ставити та вирішувати проблеми, зокрема, в процесі педагогічної діяльності; в знанні основних методів наукового пошуку; вмінні узагальнювати отримані результати, обробляти та аналізувати інформації з різних джерел, оформлювати і презентувати результати наукової діяльності відповідно вимог в процесі педагогічної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 11 Жов 2019 10:55 |
Останні зміни: | 11 Жов 2019 10:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6825 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |