Коробченко, А. А. та Головкова, М. М. (2017) Особливості організації професійної підготовки вчителів в Україні у ХІХ столітті. Virtus (12). с. 118-124. ISSN 2410-4388
Text
Особливості організації професійної підготовки.pdf Скачати (514kB) |
Резюме
В статті розглядаються особливості організації професійної підготовки вчителів в різних типах навчальних закладів, які функціонували на території України у ХІХ столітті. Автори зазначають, що освіта в країні розвивалась в умовах глибоких політичних, економічних, соціальних і культурних змін. Зростала потреба у висококваліфікованих педагогічних кадрах, яка здійснювалась в університетах, педагогічних інститутах, гімназіях, на вищих жіночих курсах тощо. Протягом ХІХ ст. почала формуватися система вищої педагогічної освіти, яка мала за мету підготовку вчителів. Розвитку педагогічної освіти сприяло поширення громадсько-педагогічного руху, представники якого виступали за підвищення рівня грамотності серед населення. Реалізацію цієї мети вони бачили в збільшенні кількості шкіл, підвищенні професійного й освітнього рівнів вчителя, вдосконаленні його підготовки в педагогічних закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 11 Жов 2019 09:04 |
Останні зміни: | 11 Жов 2019 09:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6817 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |