МДПУ репозиторій

Особливості організації професійної підготовки вчителів в Україні у ХІХ столітті

Коробченко, А. А. та Головкова, М. М. (2017) Особливості організації професійної підготовки вчителів в Україні у ХІХ столітті. Virtus (12). с. 118-124. ISSN 2410-4388

[img] Text
Особливості організації професійної підготовки.pdf

Скачати (514kB)

Резюме

В статті розглядаються особливості організації професійної підготовки вчителів в різних типах навчальних закладів, які функціонували на території України у ХІХ столітті. Автори зазначають, що освіта в країні розвивалась в умовах глибоких політичних, економічних, соціальних і культурних змін. Зростала потреба у висококваліфікованих педагогічних кадрах, яка здійснювалась в університетах, педагогічних інститутах, гімназіях, на вищих жіночих курсах тощо. Протягом ХІХ ст. почала формуватися система вищої педагогічної освіти, яка мала за мету підготовку вчителів. Розвитку педагогічної освіти сприяло поширення громадсько-педагогічного руху, представники якого виступали за підвищення рівня грамотності серед населення. Реалізацію цієї мети вони бачили в збільшенні кількості шкіл, підвищенні професійного й освітнього рівнів вчителя, вдосконаленні його підготовки в педагогічних закладах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 11 Жов 2019 09:04
Останні зміни: 11 Жов 2019 09:04
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6817

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу