Коробченко, А. А. (2014) Місце природознавства в навчальних планах загальноосвітньої школи (1786-1917 рр.). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 34 (87). с. 16-28. ISSN 1992-5786
Text
Місце природознавства в навчальних планах.pdf Скачати (490kB) |
Резюме
У статті аналізується структура навчальних планів вітчизняної загальноосвітньої школи (1786-1917 рр.) та визначається місце в них природознавства. Доводиться, що навчальні плани загальноосвітніх шкіл обумовлювалися загальнокультурними, політичними, та соціально-економічними чинниками та підпорядковувалися спеціальним законодавчим актам про базові основи системи освіти в Російській імперії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 18 Вер 2019 11:58 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 11:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6811 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |