МДПУ репозиторій

Місце природознавства в навчальних планах загальноосвітньої школи (1786-1917 рр.)

Коробченко, А. А. (2014) Місце природознавства в навчальних планах загальноосвітньої школи (1786-1917 рр.). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 34 (87). с. 16-28. ISSN 1992-5786

[img] Text
Місце природознавства в навчальних планах.pdf

Скачати (490kB)

Резюме

У статті аналізується структура навчальних планів вітчизняної загальноосвітньої школи (1786-1917 рр.) та визначається місце в них природознавства. Доводиться, що навчальні плани загальноосвітніх шкіл обумовлювалися загальнокультурними, політичними, та соціально-економічними чинниками та підпорядковувалися спеціальним законодавчим актам про базові основи системи освіти в Російській імперії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 18 Вер 2019 11:58
Останні зміни: 12 Жов 2020 11:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6811

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу