МДПУ репозиторій

Витоки ідеї шкільної природничої освіти в Україні

Коробченко, А. А. (2015) Витоки ідеї шкільної природничої освіти в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 40 (93). с. 16-28. ISSN 1992-5786

[img] Text
Витоки ідеї шкільної природничої.pdf

Скачати (572kB)

Резюме

В статті зроблено спробу аналізу витоків ідеї шкільної природничої освіти в Україні. Зокрема, з’ясовано, що формуватися початкові природничі знання в українців починають вже з найдавніших часів, до доби Київської Русі. Досвід і знання, які накопичувалися протягом наступних століть в галузі природознавства, сприяли становленню і розвитку шкільної природничої освіти в Україні. В роботі висвітлюються прогресивні природничонаукові ідеї відомих українських педагогів і просвітителів ХVI-XVIII століть, аналізується роль провідних українських навчальних закладів досліджуваного періоду в поширенні та популяризації природничонаукових знань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 11 Жов 2019 06:52
Останні зміни: 12 Жов 2020 05:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6801

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу