Коробченко, А. А. (2015) Витоки ідеї шкільної природничої освіти в Україні. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 40 (93). с. 16-28. ISSN 1992-5786
Text
Витоки ідеї шкільної природничої.pdf Скачати (572kB) |
Резюме
В статті зроблено спробу аналізу витоків ідеї шкільної природничої освіти в Україні. Зокрема, з’ясовано, що формуватися початкові природничі знання в українців починають вже з найдавніших часів, до доби Київської Русі. Досвід і знання, які накопичувалися протягом наступних століть в галузі природознавства, сприяли становленню і розвитку шкільної природничої освіти в Україні. В роботі висвітлюються прогресивні природничонаукові ідеї відомих українських педагогів і просвітителів ХVI-XVIII століть, аналізується роль провідних українських навчальних закладів досліджуваного періоду в поширенні та популяризації природничонаукових знань.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 11 Жов 2019 06:52 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 05:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6801 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |