Головкова, М. М. (2014) Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. с. 9-15.
Text
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЯХ .pdf Скачати (562kB) |
Резюме
У статті подано короткий аналіз основних підходів до організації педагогічної практики в базових школах при вчительських семінаріях, розглянуто позитивний та негативний історичний досвід проведення практики, який можна врахувати при вирішенні завдань сучасної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 10 Вер 2019 06:15 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 11:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6772 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |