МДПУ репозиторій

Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва

Василенко, Л. М. (2015) Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва. Наукові записки. Серія “Психолого-педагогічні науки” (1). с. 119-125.

[img] Text
Педагогчн пдходи та принципи формувавння вокально-методичної майстерност ВММ.pdf

Скачати (247kB)

Резюме

Автор пропонує до розгляду тези педагогічних підходів та принципів формування вокально-методичної майстерності вчителів музичного мистецтва в умовах вищих закладів освіти. Теоретичне осмислення проблеми дозволило автору визначити сутність вокальної і методичної складової професійної підготовки вчителя музики і на цій основі узагальнити як власний досвід, так і погляди видатних представників вокальної педагогіки щодо забезпечення взаємодії вокально-виконавського та вокально-педагогічного напрямів професійної діяльності вчителів музики. Це дозволило вокально-методичну майстерність розглядати як виявлення високого рівня вокально-методичної діяльності вчителя, що ґрунтується на інтеграції індивідуального вокального розвитку та методики співочого розвитку учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 15 Лип 2016 07:57
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/676

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу