МДПУ репозиторій

Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ

Гузь, Н. В. та Варіна, Г. Б. (2015) Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вісник Одеського національного університету. Психологія (2 (36)). с. 20-27.

[img] Text
134841-290376-1-PB.pdf

Скачати (298kB)

Резюме

У статті представлене дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Професійна стійкість — це така властивість особистості, в якій проявляється інтенсивність, дієвість і стійкість професійної спрямованості. В структуру когнітивного компонента входять: знання про закономірності майбутнього професійної діяльності у галузі практичної психології; знання про принципи, напрямки, технології психологічної діяльності; предметно-специфічні знання; знання про себе. З дослідження бачимо, що більшість студентів-психологів орієнтовані на самовдосконалення у професійній діяльності, прагнуть оволодіти внутрішніми компонентами діяльності та готові до конструктивного самоствердження, але мають низький рівень інтеріоризації внутрішнього досвіду та теоретичних знань у практичні вміння.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Гузь
Дата внесення: 17 Вер 2019 11:12
Останні зміни: 08 Жов 2021 14:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6754

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу