Бунчук, Оксана (2014) Значення діяльності товариства шкільної освіти для розвитку сучасної української освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7 (41). с. 172-179.
Text
pednauk_2014_7_22.pdf Скачати (246kB) |
Резюме
У статті розкрито значення діяльності Товариства шкільної освіти для розвитку сучасної української системи освіти. Зокрема, автор звертає увагу на основні теоретико-методологічні засади національної школи, що були розроблені членами Товариства шкільної освіти. Вони є актуальними й сьогодні. Зосереджено також увагу на українізації освіти й питанні вирішення проблеми освіти національних меншин, яке посідало значне місце в концепціях національної освіти (1917–1920 рр.) та піднімається сучасними науковцями. Проаналізовано та проведено паралель між Проектом єдиної школи, реалізованим членами Товариства шкільної освіти, і завданнями сучасної української школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 09 Вер 2019 11:17 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 08:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6751 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |