МДПУ репозиторій

Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів музикантів

Василенко, Л. М. (2015) Концептуальні основи гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів музикантів. Педагогічний дискурс (18). с. 14-20.

[img] Text
Концептуальн основи гедонстичного сприямування вокальної пдготовки студентв-музикантв.pdf

Скачати (281kB)

Резюме

У статті розроблені та обґрунтувані концептуальні основи, на яких ґрунтується механізм гедоністичного спрямування вокальної підготовки студентів-музикантів у педагогічних університетах. Це безпосередньо пов’язано із ідеями холізму, аксіологізму та еутимності. Застосування ідеї холізму дозволяє визначити шляхи організації вокального навчання з позиції забезпечення цілісності особистості студентів, яку розглянуто як багатогранний феномен, здатний до розвитку і який включає динамічне різноманіття духовного, психологічного, розумового та фізіологічного аспектів людської сутності. При цьому процес вокальної підготовки характеризується не стільки еволюційними (кількісними) змінами, скільки емерджентними (якісними) зрушеннями у фаховому розвитку студентів. Означена закономірність діє за рахунок певних детермінант, роль яких виконує гедоністичний фон особистіших переживань майбутніх фахівців. ;; Згідно з ідеєю аксіологізму у процесі вокальної підготовки студентів відбуваєтьс усвідомлення ними ціннісної значущості гедоністцчних переживань (задоволення, насолода, радість, інтерес, бажання, хотіння, захоплення, щастя тощо), які виступають критерієм вдоволення потреб студентів (у навчанні, самопізнанні, творчості, у досягненні психофізіологічної гармонії, у спілкуванні тощо), а також регулятором їхньої мотиваційної сфери; стимулятором активності творчої діяльності. Гедоністичний імператив знаходить своє втілення в орієнтації пізнавальних та поведінкових стратегій студентів на отримання задоволення та досягнення гарного самопочуття в контексті впровадження ідеї еутимності. Еутимне спрямування вокальної підготовки студентів має забезпечуватися впровадженням комплексу завдань, розрахованих на те, щоб майбутні фахівці не лише зрозуміли, а й на власному досвіді переконалися в тому, іцо процес навчання може приносити задоволення, насолоду та радість.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 15 Лип 2016 06:43
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/675

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу