МДПУ репозиторій

Філософсько-освітні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя нової генерації

Денисенко, Н. В. (2017) Філософсько-освітні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя нової генерації. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету, 2 (19). с. 25-29. ISSN ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2017_2_1.pdf

Скачати (241kB)
[img] Text
Nvmdpu_2017_2_5.pdf

Скачати (456kB)

Резюме

У статті проаналізовано потенціал комунікативної компетентності майбутнього вчителя в контексті становлення парадигми нового вчителя для нової школи. Експліковано комунікативну природу людського буття та схарактеризовано специфічні ознаки комунікації й сфери зростання всіх значущих для професіонала здатностей (особистісних, соціальногромадянських, інтелектуальноінноваційних і духовно-моральних). Розглянуто філософсько-освітні засади формування професіоналізму майбутнього вчителя, що базуються на ключовій комунікативній компетентності. Денисенко Надежда. Философскообразовательные основы формирования коммуникативной компетентности будущего учителя новой генерации. В статье проанализирован потенциал коммуникативной компетентности будущего учителя в контексте становления парадигмы нового учителя для новой школы. Эксплицирована коммуникативная природа человеческого бытия и охарактеризованы специфические признаки коммуникации и сферы развития всех значимых для профессионала способностей (личностных, социальногражданских, интеллектуально-инновационных и духовно-моральных). Рассмотрены философско-образовательные основы формирования профессионализма будущего учителя, базирующиеся на ключевой коммуникативной компетентности. Denysenko Nadiia. Philosophicaleducational foundations of forming the communicative competence of a future teacher of a new generation. In the article the potential of a future teacher’s communicative competence is analyzed in the context of forming the new paradigm of a new teacher for a new school. The communicative nature of human existence is explicated and the specific character of communication and development spheres of all important abilities for a professional (personal, social-civic, intellectual-innovative and spiritual-moral ones) are characterized. The philosophical-educational foundations of the key communicative competence are considered. Ключові слова: Ключевые слова: Key words: діалог; компетентнісний підхід; комунікативна етика; праксеологія; професіоналізм; спілкування.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 16 Вер 2019 11:38
Останні зміни: 28 Жов 2020 07:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6722

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу