Вагіс, А. І. (2015) Формування математичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів засобами навчально-дослідницької діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 11. с. 93-98.
Text
ppsv_2015_11(1)__16.pdf Скачати (271kB) |
Резюме
У статті досліджується проблема формування математичної компетентності засобами навчально-дослідницької діяльності. Розглянуто загальні підходи до формування математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів та засоби навчально-дослідницької діяльності студентів. Індивідуальне навчально-дослідницьке завдання для студентів визначається як актуальний засіб формування математичної компетентності майбутніх учителів. Застосування індивідуальних навчально-дослідницьких завдань у навчальному процесі підвищує якість підготовки фахівців, розвиває здатність до самостійної, творчо- пошукової діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 16 Вер 2019 22:43 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 10:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6679 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |