Заворотна, Я. В. (2014) Технологізація процесу оцінення інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Науковий часопис імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). с. 57-65.
Text
Nchnpu_019_2014_25_10.pdf Скачати (359kB) |
Резюме
У статті представлено технологію оцінки інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом, розкрито її зміст, визначено мету та головні завдання, розроблено структуру, обґрунтовано компоненти та визначено практичну значимість. Для створен- ня комплексного інструменту оцінки ефективності інноваційного управління ЗНЗ було обрано кваліметричний підхід, що передбачає побудову факторно-критеріальної моделі. Розроблена технологія існує у конкретних умовах, ефективна за результатами і опти- мальними витратами, гарантує досягнення певного стандарту оцінки інноваційного управ- ління ЗНЗ. Під час створення технології автор керувався загальними методологічними ви- могами побудови технології: концептуальність, системність, керованість, ефективність та відтворюваність. Автор акцентую увагу на тому, що технологія дозволяє цілісно відобразити стан забезпеченості інноваційного управління та може бути використаною не лише відділами осві- ти для об’єктивної оцінки шкіл з інноваційним управлінням, а й суб’єктами інноваційного управління для самооцінки управлінської діяльності. Адже, самооцінка кожного суб’єкта інноваційної діяльності є стимулом до самовдосконалення, сприяє підвищення професійної культури та компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 16 Вер 2019 13:04 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6663 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |