МДПУ репозиторій

Технологізація процесу оцінення інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом

Заворотна, Я. В. (2014) Технологізація процесу оцінення інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Науковий часопис імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). с. 57-65.

[img] Text
Nchnpu_019_2014_25_10.pdf

Скачати (359kB)

Резюме

У статті представлено технологію оцінки інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом, розкрито її зміст, визначено мету та головні завдання, розроблено структуру, обґрунтовано компоненти та визначено практичну значимість. Для створен- ня комплексного інструменту оцінки ефективності інноваційного управління ЗНЗ було обрано кваліметричний підхід, що передбачає побудову факторно-критеріальної моделі. Розроблена технологія існує у конкретних умовах, ефективна за результатами і опти- мальними витратами, гарантує досягнення певного стандарту оцінки інноваційного управ- ління ЗНЗ. Під час створення технології автор керувався загальними методологічними ви- могами побудови технології: концептуальність, системність, керованість, ефективність та відтворюваність. Автор акцентую увагу на тому, що технологія дозволяє цілісно відобразити стан забезпеченості інноваційного управління та може бути використаною не лише відділами осві- ти для об’єктивної оцінки шкіл з інноваційним управлінням, а й суб’єктами інноваційного управління для самооцінки управлінської діяльності. Адже, самооцінка кожного суб’єкта інноваційної діяльності є стимулом до самовдосконалення, сприяє підвищення професійної культури та компетентності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 16 Вер 2019 13:04
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6663

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу