МДПУ репозиторій

Філософські аспекти імплементації толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів освітньо-культурного простору

Мілько, Н. Є. (2017) Філософські аспекти імплементації толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів освітньо-культурного простору. Актуальні проблеми філософії та соціології. с. 93-95. ISSN ISSN 2410-3071

[img] Text
Milko N. E..pdf

Скачати (59kB)

Резюме

У статті розкриваються концептуальні аспекти інтеграції толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів культурно-освітнього простору. У безлічі досліджень тих чи інших сторін толерантності, в її описових характеристиках, інтерпретаціях, з’ясуваннях сутності переважає фрагментарність, ідентифікація з іншими феноменами та явищами, не концептуалізовано зв’язок із діалогом. Автор визначає потенціал діалогу як способу особистісного зростання, в якому толерантність постає атрибутом збагачення діалогу особистісними смислами діалогічності і природним прагненням до саморозвитку, безпеки, найвищих цінностей. Експлікована і доведена необхідність урахування в дослідженнях толерантності та в імплементації у діалогічну взаємодію homo educandus контекстуальності, духовно-моральної спрямованості та інституціональності. Ключові слова: атрибут, діалогічність, інституціональність, контекст, полікультурна освіта.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 17 Вер 2019 12:38
Останні зміни: 22 Січ 2021 19:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6654

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу