МДПУ репозиторій

Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін

Назаренко, І. М. (2018) Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Sciense, research,development: monografia pokonferencijna, 3. с. 45-48.

[img] Text
Назаренко І.М. Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.pdf

Скачати (83kB)

Резюме

Професія вчителя музичного мис- тецтва сучасної загальноосвітньої школи вирізняється своєю багатогран- ністю. Вона включає різні види музично-педагогічної діяльності, що вимагає від вчителя широкого круго- зору, розвинених творчих здібностей, новаторського стилю мислення, за- гальної й мовної культури. Ефективність цих видів музично- педагогічної діяльності багато в чому залежить перш за все від знань, умінь і навичок, набутих на заняттях зі спеці- альної історико-теоретичної підготов- ки. Одним з компонентів мовної діяль- ності вчителя музики є вербальна (словесна) інтерпретація музичного твору.

Тип елементу : Стаття
Теми: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: доцент Ігор Назаренко
Дата внесення: 14 Серп 2019 05:55
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6510

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу