Назаренко, І. М. (2018) Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Sciense, research,development: monografia pokonferencijna, 3. pp. 45-48.
Text
Назаренко І.М. Методичні аспекти опанування музичних стилів у процесі теоретичної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.pdf Download (83kB) |
Abstract
Професія вчителя музичного мис- тецтва сучасної загальноосвітньої школи вирізняється своєю багатогран- ністю. Вона включає різні види музично-педагогічної діяльності, що вимагає від вчителя широкого круго- зору, розвинених творчих здібностей, новаторського стилю мислення, за- гальної й мовної культури. Ефективність цих видів музично- педагогічної діяльності багато в чому залежить перш за все від знань, умінь і навичок, набутих на заняттях зі спеці- альної історико-теоретичної підготов- ки. Одним з компонентів мовної діяль- ності вчителя музики є вербальна (словесна) інтерпретація музичного твору.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | доцент Ігор Назаренко |
Date Deposited: | 14 Aug 2019 05:55 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6510 |
Actions (login required)
View Item |