МДПУ репозиторій

Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі

Грибова, Д. В. (2014) Формування маркетингових підходів ефективного функціонування овочівницької галузі. Бізнес-навігатор (1). с. 214-218. ISSN 2522-4751

[img] Text
42.pdf

Скачати (192kB)

Резюме

Значення овочів у житті людини важко переоцінити. Овочі є незамінними продуктами харчування, які багаті на різноманітні вітаміни, мінеральні речовини, мікроелементи, фітонциди. Деякі з них сприяють знищенню хвороботворних мікробів (лук, часник), інші можуть забезпечити людині добову потребу у йоді (крессалат), а є такі, що виводять радіонукліди з організму (баклажани). Але усі овочі сприяють зміцненню імунітету людини, покращенню самопочуття. Тому вважаємо необхідним подальше розширення асортименту овочевої продукції в Україні

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 11 Вер 2019 10:42
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6457

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу