МДПУ репозиторій

Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу

Терещенко, С. В. (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (14). с. 378-382. ISSN 2219-5203

[img] Text
Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf - Опублікована Версія

Скачати (1MB)

Резюме

у статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. автор розкриває сутність і зміст креативності, зясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 10 Вер 2019 09:44
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6416

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу