MDPU Repository

Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу

Терещенко, С. В. (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (14). pp. 378-382. ISSN 2219-5203

[img] Text
Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

у статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. автор розкриває сутність і зміст креативності, зясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Date Deposited: 10 Sep 2019 09:44
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6416

Actions (login required)

View Item View Item