Терещенко, С. В. (2015) Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (14). с. 378-382. ISSN 2219-5203
Text
Креативність як критерій людиномірності особистісного зростання субєктів навчального процесу.pdf - Опублікована Версія Скачати (1MB) |
Резюме
у статті висвітлюється феномен креативності з позиції людиномірного супроводу особистісного зростання майбутнього педагога. автор розкриває сутність і зміст креативності, зясовує її значення для діяльності вчителя музики, аналізує наукові підходи до вивчення цього поняття.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | викладач Світлана Веніамінівна Терещенко |
Дата внесення: | 10 Вер 2019 09:44 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6416 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |