МДПУ репозиторій

Художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків

Терещенко, С. В. (2016) Художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків. In: Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: ІІ Міжнар. конф. молодих учених і студ., 6-7 жовт. 2016, м. Одеса.

[img] Text
художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків.pdf

Скачати (935kB)

Резюме

у тезах доповіді висвітлюється актуальність вивчення музичного мистецтва у сучасній школі на основі інтегрованого підходу, що уможливлює розвиток креативності підлітків. Автором наголошується важливість ідеї інтеграції різних видів мистецтва, провідним з яких все ж таки, залишається незмінно музичне мистецтво.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 09 Вер 2019 12:42
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6392

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу