Терещенко, С. В. (2016) Художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків. In: Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: ІІ Міжнар. конф. молодих учених і студ., 6-7 жовт. 2016, м. Одеса.
Text
художньо-естетичний потенціал інтегрованих уроків музики у розвитку креативності підлітків.pdf Скачати (935kB) |
Резюме
у тезах доповіді висвітлюється актуальність вивчення музичного мистецтва у сучасній школі на основі інтегрованого підходу, що уможливлює розвиток креативності підлітків. Автором наголошується важливість ідеї інтеграції різних видів мистецтва, провідним з яких все ж таки, залишається незмінно музичне мистецтво.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Світлана Веніамінівна Терещенко |
Дата внесення: | 09 Вер 2019 12:42 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6392 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |