Ізбаш, С. С. та Ярова, О. І. (2018) Аналіз сучасних теорій медіаосвіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2018 р.. с. 68-72.
Text
Зб наук пр_Мелітополь_2018_Ярова_Черненко_Табунщик-конвертирован (pdf.io).pdf Скачати (228kB) |
Резюме
Медіаосвіта необхідна для розуміння впливу інформації на людину та набуття вмінь захисту її від маніпуляцій та неправдивої інформації у медіа. Розвиток медіаосвіти обумовлений потребами певного рівня здібності до вибору, використання, створення, аналізу медіатекстів у різних формах та видах. Теорії медіаосвіти призначені навчити аудиторію застосовувати критерії та методи оцінки медіатекстів. Формування вмінь працювати з медіа забезпечує захист від маніпуляцій, здатність відрізняти суб’єктивні думки автора від реальних фактів. В сучасних теоріях медіаосвіти перевага надається креативним підходам до використання медіа.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 05 Вер 2019 08:58 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6324 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |