МДПУ репозиторій

Аналіз сучасних теорій медіаосвіти

Ізбаш, С. С. та Ярова, О. І. (2018) Аналіз сучасних теорій медіаосвіти. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2018 р.. с. 68-72.

[img] Text
Зб наук пр_Мелітополь_2018_Ярова_Черненко_Табунщик-конвертирован (pdf.io).pdf

Скачати (228kB)

Резюме

Медіаосвіта необхідна для розуміння впливу інформації на людину та набуття вмінь захисту її від маніпуляцій та неправдивої інформації у медіа. Розвиток медіаосвіти обумовлений потребами певного рівня здібності до вибору, використання, створення, аналізу медіатекстів у різних формах та видах. Теорії медіаосвіти призначені навчити аудиторію застосовувати критерії та методи оцінки медіатекстів. Формування вмінь працювати з медіа забезпечує захист від маніпуляцій, здатність відрізняти суб’єктивні думки автора від реальних фактів. В сучасних теоріях медіаосвіти перевага надається креативним підходам до використання медіа.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 05 Вер 2019 08:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6324

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу