Ізбаш, С. С. (2017) Формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти на засадах андрагогіки. Професійна педагогіка і андрагогіка: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 листоп. 2017 р.. с. 120-123.
Text
Збірник_Проф пед і андрагогіка_2017 (pdf.io).pdf Скачати (142kB) |
Резюме
У статті аналізується, що майбутнім магістрам освіти важливо не тільки отримати професійну освіту, але й набути навичок навчатися впродовж життя для покращення свого здоров’я, компетентної участі у суспільному житті, змістовного відпочинку та розвитку своєї особистості. Набуття майбутніми магістрами освіти компетентності навчатися впродовж життя передбачає різнобічну підготовку до життя у всіх її проявах, в тому числі розвивати критичне осмислення свого «Я» та навколишньої дійсності, адаптуватися до змін навколишнього середовища, забезпечити не тільки «професійну мобільність», але й можливість «бути собою», а також сформувати бажання вчитися і творити себе. Вивчення дисципліни «Андрагогіка» надає майбутнім магістрам освіти уявлення про етапи навчання впродовж життя, різновиди освіти, функції і напрямки професійного вдосконалення і розвитку впродовж життя тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 04 Вер 2019 11:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6315 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |