МДПУ репозиторій

Роль андрагогіки як науки у професійній підготовці майбутніх викладачів

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2016) Роль андрагогіки як науки у професійній підготовці майбутніх викладачів. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф, 21 жовт. 2016 р.. с. 158-162. ISSN 966163250-2

[img] Text
117.pdf

Скачати (543kB)

Резюме

У статті наголошуєтся, що андрагогіка відіграє важливу роль у цілісному процесі навчання, адже основна особливість андрагогіки, на відміну від традиційної педагогіки, полягає в тому, що провідну роль у процесі навчання відіграє не викладач, а учень. Функцією викладача в цьому випадку є надання допомоги студенту у виявленні, систематизації, формалізації особистого досвіду. В цьому випадку відбувається зміна пріоритетності методів навчання. Андрагогіка замість лекційних переважно передбачає практичні заняття, часто експериментального характеру, дискусії, ділові ігри, кейси, вирішення конкретних виробничих завдань і проблем. Для майбутніх учителів природничо-математичного профілю особливо важливо знати основи андрагогіки, володіти методами навчання дорослих, адже вони у своїй професійній діяльності взаємодіють з різними суб’єктами освіти – батьками, колегами, адміністрацією школи, представниками громади.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 04 Вер 2019 05:35
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6304

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу