МДПУ репозиторій

Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема

Ізбаш, С. С. та Чернікова, В. (2016) Самоосвіта майбутніх викладачів вищої школи як андрагогічна проблема. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (17)). с. 142-146. ISSN 2219-5203

[img] Text
114.pdf

Скачати (419kB)

Резюме

У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися у різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи у майбутнього викладача, відсутність втручання ззовні і самостійну пізнавальну діяльність стосовно змісту, обсягу, джерела, тривалості та часу проведення занять.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 03 Вер 2019 11:50
Останні зміни: 06 Жов 2020 11:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6301

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу