Ізбаш, С. С. та Неліпа, В. В. (2014) Психо-дидактичні умови інтерактивного навчання студентів педагогічного університету. Педагогічні інновації у фаховій освіті: зб. наук. пр. (1 (5)). с. 245-251. ISSN 2307-3594
Text
89 (pdf.io).pdf Скачати (254kB) |
Резюме
У статті автори розкривають сутність поняття «інтерактивне навчання», аналізують зміст діяльності учасників нтерактивного навчання на кожному етапі заняття, визначають психодидактичні умови ефективної організації інтерактивного навчання студентів педагогічного університету.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 03 Вер 2019 09:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6268 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |