МДПУ репозиторій

Психо-дидактичні умови інтерактивного навчання студентів педагогічного університету

Ізбаш, С. С. та Неліпа, В. В. (2014) Психо-дидактичні умови інтерактивного навчання студентів педагогічного університету. Педагогічні інновації у фаховій освіті: зб. наук. пр. (1 (5)). с. 245-251. ISSN 2307-3594

[img] Text
89 (pdf.io).pdf

Скачати (254kB)

Резюме

У статті автори розкривають сутність поняття «інтерактивне навчання», аналізують зміст діяльності учасників нтерактивного навчання на кожному етапі заняття, визначають психодидактичні умови ефективної організації інтерактивного навчання студентів педагогічного університету.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 03 Вер 2019 09:28
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6268

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу