МДПУ репозиторій

Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання

Ізбаш, С. С. (2014) Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання. Історичний збірник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2. с. 55-60. ISSN 978-617-7055-51-7

[img] Text
80.pdf

Скачати (815kB)

Резюме

У статті розкривається сутність того, що застосування методу проектів в навчальному процесі навчання і виховання сприяє підвищенню мотивації навчання, формування в учнів здатностей до самостійного пошуку знань, планування власної діяльності та діяльності групи, психологічної стійкості, адаптації до соціальних змін у суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 03 Вер 2019 09:28
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6256

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу