Маслова, А. В. (2015) Експериментальна перевірка ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів у процесі аналізу фахових досліджень з педагогіки. Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди», 2 (36). с. 483-491.
Text
стаття_Маслова.PDF Скачати (338kB) |
Резюме
У статті розкрито сутність методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів; описано зміст експериментальної апробації запропонованої методики в ході констатувального та формувального експериментів; наведено результати перевірки її ефективності за адаптаційним, частково адаптаційним і неадаптаційним критеріями; представлено напрями вдосконалення розробленої методики; інтерпретовано результати масового навчання, які підтвердили ефективність і технологічність нашої методики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 31 Трав 2016 10:27 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/624 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |