МДПУ репозиторій

Психологические аспекты гуманизации образования

Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. И. та Бойко, В. А. та Головкова, М. М. та Поляхов, Н.П. (2003) Психологические аспекты гуманизации образования. Постметодика (7-8). с. 199-201. ISSN 1815-3194

[img] Text
Мелітополь_2002.pdf

Скачати (461kB)

Резюме

В статье рассматриваются вопросы гуманизма, гуманистической педагогики и психологии, гуманистического подхода в процессе образования. В работе представлена модель зрелой личности. Говорится о важности персонализации, самоидентификации, стремлении к самоактуализации, самореализации индивидуального развития личности. The questions of humanism, humanistic theory’ of education and psychology and humanistic trend in the process of education are considered in this article. The model of mature personality is represented in the work. The importance of personalization, self-identification, the inclination to self-actualization, selfrealization o f individual person development are touched upon in this article.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 30 Серп 2019 06:03
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6225

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу