Матюха, Г. В. та Однороманенко, М. В. (2016) Метод двох поліглотів у вивченні англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ.конф., 23-24 верес. 2016 р.. с. 207-210.
Text
Метод двох поліглотів у вивченні англійської мови.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Розроблені методики – це скарбниця вчителя, оскільки від правильного та цікавого викладання залежить успіх учня в оволодінні будь-якою навчальною дисципліною, зокрема англійською мовою. Проте, центральною фігурою в навчально-виховному процесі завжди виступає учень. Упродовж століть багато науковців звертаються до пошуку найбільш ефективних шляхів вивчення іноземних мов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 29 Серп 2019 11:25 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6183 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |