Бейдик, О. О. та Топалова, О. І. (2015) Впровадження інклюзивних програм з туризму в загальноосвітніх та позашкільних закладах України. Часопис соціально-економічної географії (18). с. 126-129.
Text
Chseg_2015_18(1)__23.pdf Скачати (692kB) |
Резюме
Розглянуто питання впровадження інклюзивних програм з туризму в загальноосвітніх та позашкільних закладах України, що обумовлено створенням інклюзивних груп в освіті, туризмі, фізичній культурі, спорті для самореалізації, адаптації, фізичної та соціально-психологічної реабілітації, проведення змістовного дозвілля, участі в туристських заходах дітей з функціональними обмеженнями. Особлива увага приділяється проблемам та перспективам створення єдиного туристського простору для дітей-інвалідів, дітей різних спеціалізованих груп здоров’я та здорових дітей. Ключові слова: дитина-інвалід, інклюзивне навчання, інклюзивна програма, інклюзивна група, туристський простір, соціально-психологічна реабілітація, безбар’єрне середовище.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 28 Серп 2019 09:38 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6155 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |