Єрьоміна, Л. Є. та Головчак, Є. Ю. (2018) Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі «учень-учень», «вчитель-учень»). Педагогічний часопис Волині (2 (9)). с. 153-157.
Text
Пед.часопис.pdf Скачати (696kB) |
Резюме
Статтю присвячено одній з важливих проблем сьогодення, адже духовно-моральний розвиток підростаючого покоління залежить від тих основ, що закладено у сім’ї та закладах освіти. Автори публікації акцентують увагу на значенні діалогу між представниками релігійних ідентичностей Північного Приазов’я. У матеріалах представлено сутність тренінгової діяльності соціального педагога відповідно до налагодження діалогічної взаємодії між представниками релігійних ідентичностей, а також – надано опис окремим стратегіям, що використовуються під час тренінгів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 28 Серп 2019 09:38 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6119 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |