МДПУ репозиторій

Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі «учень-учень», «вчитель-учень»)

Єрьоміна, Л. Є. та Головчак, Є. Ю. (2018) Соціально-педагогічна діяльність у побудові діалогу між представниками релігійних ідентичностей (в системі «учень-учень», «вчитель-учень»). Педагогічний часопис Волині (2 (9)). с. 153-157.

[img] Text
Пед.часопис.pdf

Скачати (696kB)

Резюме

Статтю присвячено одній з важливих проблем сьогодення, адже духовно-моральний розвиток підростаючого покоління залежить від тих основ, що закладено у сім’ї та закладах освіти. Автори публікації акцентують увагу на значенні діалогу між представниками релігійних ідентичностей Північного Приазов’я. У матеріалах представлено сутність тренінгової діяльності соціального педагога відповідно до налагодження діалогічної взаємодії між представниками релігійних ідентичностей, а також – надано опис окремим стратегіям, що використовуються під час тренінгів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Користувачі 4349 не знайдено.
Дата внесення: 28 Серп 2019 09:38
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6119

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу