Троїцька, Т. С. та Сіман, О. М. (2012) Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (8). с. 6-12. ISSN 2219-5203
Text
541-977-1-SM.pdf Скачати (892kB) |
Резюме
Троїцька Т.С., Сіман О.М. Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. У статті розглянуто проблему імплементації філософської методології в процес забезпечення психологічного здоров’я студентів. Розкрито сутність психічного здоров’я Homo educandus і доведено необхідність наповнення освітнього простору філософсько-психологічними рецепціями, які перетворюються у продуктивну праксеологію психологічного здоров’я.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 28 Квіт 2016 13:07 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/592 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |