МДПУ репозиторій

Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору

Троїцька, Т. С. та Сіман, О. М. (2012) Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (8). с. 6-12. ISSN 2219-5203

[img] Text
541-977-1-SM.pdf

Скачати (892kB)

Резюме

Троїцька Т.С., Сіман О.М. Філософсько-методологічні детермінанти збереження психологічного здоров’я студентів як чинник гармонізації освітнього простору. У статті розглянуто проблему імплементації філософської методології в процес забезпечення психологічного здоров’я студентів. Розкрито сутність психічного здоров’я Homo educandus і доведено необхідність наповнення освітнього простору філософсько-психологічними рецепціями, які перетворюються у продуктивну праксеологію психологічного здоров’я.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 28 Квіт 2016 13:07
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/592

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу