МДПУ репозиторій

Конструктивізм у філософському дискурсі вітчизняної педагогічній думки

Александров, Д. В. (2018) Конструктивізм у філософському дискурсі вітчизняної педагогічній думки. Дискурс в умовах мінливості соціокультурного простору: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю до 95-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 20-21 квіт. 2018 р.. с. 6-8.

[img] Text
тези Александров Дискурс.pdf

Скачати (190kB)

Резюме

Ґрунтуючись на ідеях конструювання сприйманого світу фактично «живою системою», самореферентності когнітивних систем, принципі життєздатності знання, невіддільності спостерігача від спостережуваного, ідеї автопоезису, розглянемо найбільш виразні субстанційні риси сучасного освітнього дискурсу. Дискурсивний взаємозв’язок «суб’єкт – об’єкт» розглядається як такий, в якому суб’єкт пізнання зі своїми установками, інтересами та ментальними схемами конструює навколишнє соціальне середовище так би мовити «ударяючи по клавішах можливого», висікаючи нові форми, пробуджуючи світ до нового життя, вмикаючи спусковий механізм початку процесів самоорганізації

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 22 Серп 2019 11:29
Останні зміни: 27 Жов 2020 12:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5775

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу