Воровка, М. І. (2017) Гендерний розрив у вищій школі підньорадянського періоду. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи", 13–14 жовтня 2017 р., Класичний приватний університет, Запоріжжя.
Text
Тези_КПУ.pdf Скачати (230kB) |
Резюме
Система освіти як частина культури, формує, зберігає і відтворює основні її значення і смисли, а також забезпечує соціалізуючу функцію, яка робить можливим саме існування культури. Як соціальна інституція сис тема освіти утворюється відповідно до комплексу норм, традицій, правил поведінки та регулювання відносин у суспільстві [2, с.166]. Навіть у відсутності явної або навмисної мети в процесі навчання відбувається трансляція культурних цінностей, норм, традицій , значень, пов'язаних зі статтю, які визначають формування гендерної культури тих хто навчається. В цьому випадку говорять про прихований навчальний план, який через організацію освіти, зміст предметів та стиль навчання, що відображають гендерні стереотипи , підтримує гендерну нерівність, віддаючи перевагу чоловічому і домінантному та недооцінюючи жіноче і нетипове [3, с.73].
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 12 Лип 2019 08:46 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5769 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |