Ратко, М. В. та Римар, Л. А. (2017) Організаційно-технологічні особливості застосування командно-групових та фронтальних форм ігрової діяльності на уроках музичного мистецтва. Мистецтво та освіта (3). с. 25-33. ISSN 2308-8885
Text
3_85_2017.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У статті схарактеризованоорганізаційно-технологічні особливості застосування командно-групових та фронтальних ігорна різних етапах уроку музичного мистецтва. На прикладі авторських розробок ігор «Знайди нове», «Музична вікторина», «Спів з іграшкою», «Ерудит», «Музичне тестування» та ін. продемонстрованометодику проведення різновидівгрупових та фронтальних форм ігрової діяльності на уроці, висвітлено їх навчальний, розвивальний та виховний потенціал.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Дата внесення: | 21 Серп 2019 10:42 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5741 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |