МДПУ репозиторій

Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками

Дюжикова, Т.М. (2012) Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 245-251. ISSN 2219-5203

[img] Text
199-300-1-SM.pdf

Скачати (859kB)

Резюме

Дюжикова Т.М. Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. У статті зроблено аналіз існуючих теорій соціально-професійного самовизначення особистості у науковій літературі. Узагальнено педагогічний досвід надання вчителями-предметниками допомоги учням старшої школи у їхньому соціально-професійному самовизначенні.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 19 Квіт 2016 13:15
Останні зміни: 28 Жов 2020 11:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/570

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу