Дюжикова, Т.М. (2012) Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). с. 245-251. ISSN 2219-5203
Text
199-300-1-SM.pdf Скачати (859kB) |
Резюме
Дюжикова Т.М. Історико-педагогічний аналіз теорії і практики підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення вчителями-предметниками. У статті зроблено аналіз існуючих теорій соціально-професійного самовизначення особистості у науковій літературі. Узагальнено педагогічний досвід надання вчителями-предметниками допомоги учням старшої школи у їхньому соціально-професійному самовизначенні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра органічної і біологічної хімії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 19 Квіт 2016 13:15 |
Останні зміни: | 28 Жов 2020 11:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/570 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |