МДПУ репозиторій

Основні чинники, що впливають на зміну електоральних орієнтацій безпосередньо в процесі виборчої кампанії

Шинкаренко, О. Є. (2014) Основні чинники, що впливають на зміну електоральних орієнтацій безпосередньо в процесі виборчої кампанії. Вісник Національного університету цивільного захисту України, 4 (23). с. 230-238. ISSN 2414-5858

[img] Text
Vnyua_2014_4_27.pdf

Скачати (281kB)

Резюме

У статті розглянуто актуальну та дуже важливу проблему, пов’язану зі зміна- ми електоральних орієнтацій виборців під час виборчої кампанії під впливом низки чинників, що діють безпосередньо у цей період. Аналізуються такі з них, як наявність у структурі електорату осіб, що можуть раціонально аналізувати електоральну ситуацію; вплив на настрої абсентеїстів; поява на електоральному ринку нових політичних сил; вплив на виборців технологій електорального маркетингу, у тому числі таких, як мобілізація зусиль різних груп електорату в умовах складних періодів, які потребують об’єднання таких зусиль, та деякі інші.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Користувач, що депонує: Кафедра соціології
Дата внесення: 17 Лип 2019 09:14
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5694

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу