Шинкаренко, О. Є. (2014) Основні чинники, що впливають на зміну електоральних орієнтацій безпосередньо в процесі виборчої кампанії. Вісник Національного університету цивільного захисту України, 4 (23). с. 230-238. ISSN 2414-5858
Text
Vnyua_2014_4_27.pdf Скачати (281kB) |
Резюме
У статті розглянуто актуальну та дуже важливу проблему, пов’язану зі зміна- ми електоральних орієнтацій виборців під час виборчої кампанії під впливом низки чинників, що діють безпосередньо у цей період. Аналізуються такі з них, як наявність у структурі електорату осіб, що можуть раціонально аналізувати електоральну ситуацію; вплив на настрої абсентеїстів; поява на електоральному ринку нових політичних сил; вплив на виборців технологій електорального маркетингу, у тому числі таких, як мобілізація зусиль різних груп електорату в умовах складних періодів, які потребують об’єднання таких зусиль, та деякі інші.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології |
Користувач, що депонує: | Кафедра соціології |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 09:14 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5694 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |