Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2016) Формування навчальної компетенції студентів під час дистанційного навчання іноземної мови. Pedagogika. Aktualne naukowe problemy. Rozpatrzenie, decyzja, praktyka: zbior artykułow naukowych konferencji miedzynarodowej naukowo-praktycznej, 30.03.2016 -31.03.2016. с. 115-116.
Text
03.2016.pdf Скачати (165kB) |
Резюме
Навчання іноземних мов на відстані за допомогою новітніх інформаційних технологій надає необмежені можливості використання персонального комп’ютера. У мовній/лінгвістичній освіті необхідність в інтенсивній реалізації дистанційного режиму взаємодії суб’єктів освітнього процесу обумовлена як соціально-економічними, так і предметно-змістовими факторами. Дистанційне навчання доступно для тих, хто, по-перше, географічно віддалений від місця навчання, по-друге, з ряду причин позбавлений можливості навчатися в традиційному режимі, по-третє, готовий одночасно здобувати дві або більше освіти. Для ефективного здійснення процесу дистанційного навчання необхідно сформувати у студентів навчальну компетенцію, покликану забезпечити результативність самостійної діяльності студентів під час дистанційного навчання іноземної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 19 Серп 2019 09:56 |
Останні зміни: | 11 Лют 2020 12:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5620 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |