Воровка, М. І. (2018) До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (6). с. 113-122.
Text
київ 18.pdf Скачати (667kB) |
Резюме
У статті розглянуто роботу з джерелами, як неодмінним етапом історикопедагогічного дослідження; визначено можливості герменевтичного підходу в роботі з історико-педагогічними джерелами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 08:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5577 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |