МДПУ репозиторій

До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами

Воровка, М. І. (2018) До методології історико-педагогічного дослідження: робота з джерелами. Всеукраїнський науково-педагогічний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (6). с. 113-122.

[img] Text
київ 18.pdf

Скачати (667kB)

Резюме

У статті розглянуто роботу з джерелами, як неодмінним етапом історикопедагогічного дослідження; визначено можливості герменевтичного підходу в роботі з історико-педагогічними джерелами.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 08 Лип 2019 08:33
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5577

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу