Воровка, Маргарита (2017) Генеза гендерних досліджень в модерній науці (XVII - початок XIX століття). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1). pp. 32-36.
![]() |
Text
Nvmdpu_2017_1_6.pdf Download (603kB) |
Abstract
У статті проаналізовано генезу гендерних досліджень і формування патріархатної традиції в модерній науці. Йдеться про те, що класична європейська наука започаткувала філософську й наукову рефлексію статевої диференціації суспільства та культури, зробила спроби обґрунтування жіночої суб’єктності, поєднання онтологічних принципів жіночого / чоловічого, що визначило перенесення обговорення питання в площину соціальних, культурних, правових та економічних відносин, зумовило осмислення й доведення ідеї рівності чоловіків і жінок, а отже, і рівності їхніх прав, зокрема права на освіту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Date Deposited: | 05 Jul 2019 05:55 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5572 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |